گروه آموزشی حسابداری

با سلام و خسته نباشید به حضور همکاران محترم رشته حسابداری این وبلاگ متعلق به گروه حسابداری شهرستان سلماس بوده که جهت تبادل نظر و ارتباط با اساتید و همکاران رشته حسابداری ایجاد گردیده است. امیدواریم با ارائه نظرات و مساعدت تمامی هنرآموزان رشته حسابداری بتوانیم در این امر خطیر پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

نویسندگان

لطفاً موارد ذیل را بمنظورتقسیم ساعات تدریس هفتگی رعایت نمایید: (شاخه فنی و حرفه ای)

1-      درس الزامات محیط کار،درس مشترک بین کلیه رشته های شاخه فنی و حرفه ای و شاخه کار دانش می باشد و توسط هنر آموز بایستی تدریس شود.

2-      درس ارتباط موثر درس مشترک گروه خدمات است و بایستی توسط هنرآموز ان گروه خدمات (رشته های تربیت بدنی، تربیت کودک، حسابداری، حمل و نقل، ناوبری) تدریس شود.

3-      دروس دانش فنی پایه، حسابداری وجوه نقد و تحریر دفاترقانونی، حسابداری خرید و فروش توسط هنرآموز رشته حسابداری تدریس میشود.

  • بنابراین هنرآموزان رشته حسابداری میتوانند دروس الزامات محیط کار، ارتباط موثر، حسابداری وجوه نقد و تحریر دفاترقانونی، حسابداری خرید و فروش و دانش فنی پایه را در پایه دهم تدریس کنند.

4-      در برنامه هفتگی بایستی برای درس وجوه نقد و تحریر دفاترقانونی 8 ساعت و همچنین درس خرید و فروش 8 ساعت گنجانده شود اما نحوه تدریس این دو کتاب بدین صورت است که : کتاب وجوه نقد و تحریر دفاترقانونی در ترم اول هفته ای 16 ساعت تدریس خواهد شد و کتاب خرید و فروش برای ترم دوم  به همین شیوه.  بنابراین هر دو آنها باید توسط "یک هنرآموز " بمدت 16 ساعت در هفته تدریس شود. همچنین در رابطه با هنرستانهایی که تعداد هنرجویان آنها بیش از 22 نفر باشند و مشمول قانون دو گروهی میشوند نیز،  این امر صادق است؛ به عبارتی نباید یک هنرآموز تدریس "وجوه نقد" هر دو گروه را داشته باشد و هنرآموز دیگر تدریس "خرید و فروش" هر دو گروه را.

5-      همزمان با تدریس کتابهای پایه دهم در شاخه فنی و حرفه ای بایستی از نرم افزار مالی همکاران سیستم هم استفاده شود. لذا یک روز در هفته (8 ساعت) کارگاه کامپیوتر در برنامه این پایه گنجانده شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
جواد عابدی صدقیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی